Friday 7 March 2014

Again :'/

Haha okay sampai sembap sembap mata aku nangis petang tu, yoyaii semata mata atas sebab crush nak pindah je :( kawan aku pun dah penat pujuk pujuk aku berhenti nangis, macam macam nasihat dah keluar, peh, boleh jadi kaunselor lah kawan aku tu ecececeh. Haa hmm then nak tenangkan fikiran, tidurlah kejap, padahal kena pergi sekolah tu, buat sepanduk lah katakan, takpa eh, aku datang lambat sikit ekekeke. Bangun tidur je terus siap siap nak pergi sekolah, hahah tengok kat cermin, amek kau, bengkak mata. Hah tulah, siapa suruh nangis ahaha. Malulah aku nak jumpa orang cemni, madah kena tanya jelah nanti, sampai je school, masuk kelas jap, then keluar balik, ingatkan nak cari kawan baik aku yang paling aku rapat sekali, nak inform dia bad news ni, ehem, jumpa jumpa je time nak inform tu, ternanges lagi pulak kat dia. Adoyai, kenapalah sedih sangat ni. Terkena pulak time tu dia ada kat sekitar tu je, hm kawan aku tu pun pujuk pujuk lah dia jangan pindah, tapi time tu, aku dah lari dulu, gila nak jumpa dia ngan nangis nangis cemtu. Tak lama tu nampak dia jumpa sorang perempuan ni, perempuan tu memang lawa, dengar cerita rapat ngan dia hmm. Aduh, lagi tambah tambah sedih. Tapi takpa, aku bukan siapa siapa pun bagi dia. Pendam sedih tu, jangan tunjuk kat orang lain :((

No comments:

Post a Comment