Friday 7 March 2014

Jealous aaa :((

Hahaha ok harini cem dah happy happy sikit haha release stress, sedih tu semua. Ehem tengah tengah buat sepanduk ngan classmate, tetiba akak f4 dua orang panggil aku, adoi apa pulak ni, aku pun pelik, tetiba je. Em then dieorang tiba tiba tarik tarik tangan suruh ikut dieorang, aku pun tanya lah, nak bawa pergi mana ni, lepastu dieorang cakap, pergi jumpa dia lah, jumpa dia, dia nak pindah, tak kesian kat dia ke, aku dengar jumpa je, terus patah balik. Ah, takdenya lah aku nak jumpa dia. Aku ni dahlah pemalu, nak cakap ngan dia? Hm memang tak lah kan. Dalam mimpi jelah, then tetiba aku rasa menyesal pulak tak pergi jumpa dia tadi. Yela dia kan nak pindah. Hm kebetulan haritu hari rabu, so, aku pun amek keputusan nak jumpa dia lepas 1.10 tu, yela kan tak ada koko haritu. Tak lama tu tetiba nampak dia dengan perempuan lawa yang rapat ngan dia tu, dieorang jumpa lah, ketawa ketawa, jalan depan depan k terus batalkan niat nak jumpa dia, balik tu, kat hostel, kawan aku 'eh perempuan tu dengan crush awak tu ada pape ke? Rapat semacam je.' aku cuma jawab 'entah.' sebab aku dah nampak dah semua tu hm ok :(

No comments:

Post a Comment