Friday 7 March 2014

Pindah? Oh tidakk :'(

Hai :) okay we meet again :* hai, kami still berbalas sticknote lagi. Ahaha comel comel lagi tau. Em tapi ada satu bad news, k meh kita share share, hmm time nak rehat tu adalah akak f4 ni jumpa aku cakap 'em, eh tahu tak dia nak pindah?' peh, time tu rasa terkejut gila adoiyai tengah comel kot siap main reply reply sticknote lagi.Tetiba k lek lek, chill ahaha tanya 'pindah mana?' akak tu pun cakap, 'dia pindah sains batu pahat', k beli makanan terus duduk, diam and termenung jee fikir macamana kalau dia pindah nanti, kawan aku pun tegur 'kenapa diam je ni? okay tak.' aku berpura pura okay and happy even tengah sedih gila sebenarnya, hm lepas rehat tu pun dalam kelas aku diam je tak happy cem selalu, dieorang pun dok tanya jee, kenapa kenapa, aku pun cuma jawab nothing -,- balik tu akak f4 yang jadi postwoman kiteorang tu pun jumpa aku, then kasi sticknote yang dia balas. Aku baca, ada tulis yang pasal dia nak pindah and bila dia last school. Ya Allah, bergenang, tuhan je tahu macamana sedihnya baca sticknote tu, ok memandangkan sebelah aku kawan aku, aku pun berpura pura okay cem takdepape jadi, aku balik je hostel, terus naik dorm, batalkan niat nak makan tengahari, naik atas, campak beg, bukak tudung, baring atas katil, tutup muka guna bantal then terus hujan tsk tskk. Tak boleh berhenti pulak tu, aku pun taktahu kenapa aku sedih sangat sampai cemni sekali kan :((

No comments:

Post a Comment