Friday 7 March 2014

Hai crush :')

Heheii everyone :* haha okay start my new blog oyeah oyeah. Me, nak story story about my crush yang hensem, kacak lagi bergaya cehcehh. Comel macam saya ehemm perasan pulak ._. hmm okay start a story, haha al maklumlah kami ni satu school, cuma kami ni beza setahun je, now, aku form 3, dia form 4. Hm dia pandai, tu yang dapat stay tu ehem 7A 1B der, haha tahniah lah. Act, aku minat dia dari aku form 1 kot, lama tak. Ahaha siap curi curi pandang lagi tau kat school. Dia pun tahu aku minat minat dia ceh. Adalah masa form 2 tu rapat sekejap then tak lama. Dah tak rapat dah sampai awal tahun form 3 ni, tegur tegurlah sikit kat sticknote je tapi ehehe malu ah nak tegur depan depan. Blushing ekekeke. Lagipun adalah kakak f4 ni menawarkan khidmat bantuan jadi postwoman sticknote kiteorang. Haha akak tu pun tak kesah pun, dia baik yay :)

No comments:

Post a Comment