Friday 7 March 2014

Maulid kat school yay :*

Okay harini ada maulid, hm semua cantik cantik, comel comel, hensem hensem semuanya, lagi lagi crush aku hahah semestinya hensem. Haha dalam dewan, kerja tengok dia je, kalau boleh tembus tau, tak berkelip hahah  bak kata kawan aku cehcehh, tapi sedih, kaki aku time tu, adoi melecet kot haha semangat maulid punya pasal. Ehem k balik tu teman kawan baik aku dating sama itu pakwe dia. Haha aku lah jadi mangsa teman dia, aduh, kawan sejati lah katakan, semua dating, aku je, single hahah k takpe takpe. Aku boleh nyanyikan bg music untuk kawan aku yang dating tu memandangkan aku tengah bosan kan, hm tengah tengah teman dieorang dating ni, tetiba again -,- aku nampak lagi perempuan tu jumpa crush aku ahahah sakit mataaa aku tengok :( memang aku ngaku dia lawa tapi aku jealous aku jealous *hentak hentak kaki. Hm, ok tu ok lagi, tapi nampak dia amik gambar pulak ngan crush aku aduh siap berpaut tangan lagi, dekat pulak tu, adoiyai. Ok tapi aku cover, buat buat macam aku tak nampak pun. Hm :( ok seriously sedih. Dahlah tak dapat jumpa dia, nampak dia ngan orang lain lah pulak, aduh sedihhh ~

No comments:

Post a Comment